25 maj 2009

whoppiidoodoo.

Har hunnit med en hel del idag faktiskt. Rummet ser ju ut som ett bombnedslag... det brukar bli så när jag packar... man river fram allt, för att sen välja. Nu är jag tröööött. Behöver kolla checklistorna, kanske tjacka någe mer, köpte en Guatemala-guidebok idag, resetvättmedel (och riskakor, eh). Sen har jag ju köpt pengar också, $$$ och Peruanska. Booyah! Shit. Jag är på så konstigt humör. Det är helt sjukt att jag åker, haha. Får se om jag orkar mejla språkskolor i Guatemala idag. Måste erkänna att jag har lite väl mycket respekt för Guatemala City. Typ bad-ass stad. Vill ju inte flanera runt där och bara "råka" hamna fel... så jag drar nog till Antigua, som kanske inte är så säkert heller, men men, lite fortare. Stor, men vacker stad. Vid tre vulkaner. Nåååväl. Åt jätteäcklig middag. Gjorde någon slags röra på quorn. Quorn suger. Jag blir illamående av det. Heja protein ifrån "riktiga" grejer. Lite Yann Tiersen nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar