24 maj 2009

The End.

Känner att jag avslutar en era och går in i en ny i mitt lilla liv. Det blir Perú och Guatemala, sen kommer jag hem i typ tre veckor, för att sedan flytta till Grebbestad, Uppsala, Malmö eller Lund. Det känns konstigt. Lite sorgligt. Fast ändå bra. Jag vill ju inte vara kvar i Stockholm, och jag har för mycket myror i brallan... behöver komma bort, trots att jag har det så bra där jag är. Jag vet på ett ungefär vad jag vill med mitt liv. Det är ännu rätt så diffust, dock satsar jag på att följa magkänslan. Den visar ofta rätt, även om andra kan tycka att det är knas. En sak jag vet är iallafall att jag vill resa, se nya saker, bara ha det mest nödvändiga här i livet, och förhoppningsvis leva ett liv som är till nytta för andra i vår värld. Låter kanske pretto as hell, men ja. Jag vet att jag är mästare på att samla på mig prylar jag inte behöver, dock är det bättre nu, och det skall bli ännu bättre framöver! Hoppas verkligen jag kommer in på Grebbestads Folkhögskola nu. Det kliar redan i fingrarna! Vill känna lukten av trääää. Oh yesh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar