18 maj 2009

Stress.

Yikes, har varit så trött idag. Beror nog på fullt ös-helgen! Det var roligt på jobbet! Undrar dock om jag kanske har lite för bra koll på saker till och från? Det bara funkar inte om servetterna, sockret eller mjölken inte är påfyllda! Vissa verkar ju vara blinda till sånt. Det irriterar mig. Iiih. Inte för att det är på liv och död... men det är ändå viktigt! På söndagar är det alltid någon musiker eller musikgrupp som uppträder klockan kvart två till halv tre. De senaste söndagarna har det varit jättebra! Förra söndagen var det något jazz-band som spelade diverse gamla klassiker, typ Evert Taube etc. Sådant är jättekul, då kan alla sjunga med. Stämningen blir på topp. Igår var det ett "världsband", eh, som spelade lite blandat... någon blandning av bluegrass (vilket gör mig glaaad), och Irländsk folkmusik. Hursomhelst var det jätteroligt! (...oså var sångaren söt också... han såg Kubansk ut. Dessvärre hann jag inte hälsa ordentligt, även om han började prata med mig, damn. Alltid så, när man ska städa!)

Nu är det list- och städ dags! Where to begin?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar