25 maj 2009

Dagen D.

Idag är dagen D. Gick upp kvart fem över halv sju, för att hinna säga hejdå till far min innan han åker till Köpenhamn. Va lustigt. Nog för att vi inte träffats mycket senaste två åren, eftersom att man går förbi, eller går om varandra, så mycket. Nu dock så är jag borta hela sommaren, hemma i typ två-tre veckor, och sen flyttar jag... Weirdness.

Dagens 2DO-lista
  • Plocka undan symaskinen [x]
  • Se till att ha koll på alla viktiga papper, dokument etc, samt fixa kopior på allt [ ]
  • Gå till biblioteket och förtidsrösta sant lämna tillbaka Lonley Planet-böckerna [ ] rösta, men på vem?
  • Packa, så lite som möjligt! Dock ska jag kanske på någon fest på lördag, med pluggkompisar till Carlos, så jag kanske måste ha något finare än jeans med mig också. [ ]
  • Bränna lite musik på några DVD:er, tre stycken för att vara exakt, för det är så många jag har [ ]
  • Växla in pengar till amerikanska dollar och peruanska nueva soles [ ]
  • Hämta min kamera hos PSON [ ]
  • Kirra present till min bror "Hasse" som fyller myndig imorgon [ ]
  • Ringa CSN och Grebbestads Folkhögskola och kolla läget när det gäller hösten/antagning [ ]

What else? Kommer säkert på fler saker...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar