17 maj 2009

Citysleep.

Bröllopet är över. De unga tu är nu gifta forever! Hela tanken på att gifta sig som artonåring skrämmer mig! Shit. Däremot så har Jojjo&Jonte varit tillsammans i fem år redan, trots att de är så unga, och passar bra ihop. Passar definitivt bra ihop. Själva middagen var trevlig, även om jag inte helatiden orkade sociala runt osv. Hade dock väldigt roliga bordsgrannar, så det var nice! På det stora hela kände jag mig lite malplacerad. Det var ändock nice.

Nu sitter jag vid Iggys dator emedan hon är på väg till jobbet. Skall agera bärhjälp för lite prylz, då passade det ju bra att jag sov här. Skönt att slippa åka hela vägen hem!

Det är insane. Snart åker jag. Har jag koll på allt - eeh neeej!

Har jag bokat boende för första nätterna i Lima? Nej. Har jag koll på hur jag hittar till Eco Truly Park? Nej. Har jag koll på var Mao Bar är? Nej. Har jag koll på var jag ska plugga spanska i Guatemala? Nej. Har jag bokat boende första nätterna i Guatemala City? Nej. Har jag koll på Lares trekken till Machu Picchu? Nej. Har jag boende i Cuzco innan det bär av till Guatemala? Nej. Mååånga nej... och det finns fler! Det blir alltså mycket att få koll på i veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar