13 maj 2009

Usch.

Nu har jag inte alls lust med den här bloggen längre, hah.
Jag är redan för bra för att vältra mig i mina egna tankar. Å andra sidan är det ju trevligt att få utlopp för dem och berätta saker för folk. Tror att människor kanske kan uppfatta mitt "berättande" på fel sätt... som om att jag bara är en jävligt egoistisk människa. Men det är inte riktigt grejen. När någon väl blivit en vän vill man ju berätta! Då förväntar jag mig ju ofta att den andre gör likadant... My bad.

Imorgon kommer jag göra av med en hel förmögenhet på ett bräde, så att jag kan dra till Perú och Guatemala hela sommaren! 27 maj - 10 augusti. Det får räknas som hela sommaren, för jag måste ju hinna flytta också... var det nu blir. Malmö? Uppsala? Lund? Grebbestad? Hoppas faktiskt på Grebbestad! Är lite scared dock, har inte fått svar från den ansvarige på Eco Truly Park ännu, scary bznz. Äh. Jag åker. Det löser sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar