20 maj 2009

Ah.

Min yngsta bror behöver en cykel. Jag har en cykel. Pappa köpte min cykel till min bror istället för att köpa en på blocket eller någon annanstans. Good stuff. Nu kan jag andas ut lite iallafall! Pengarna borde räcka. Jä. Fast de där Metallica-biljetterna alltså. Rawr. Å andra sidan bestod större delen av den där oväntade räkningen jag fick av "korkade utgifter". Bl a på ett tillfälligt pass när jag åkte till London för att se Propagandhi i April. Hah. Alltså en korkad utgift, då jag inte hade behövt spendera pengarna om jag inte varit så naiv. Stackars K som fick stå ut med mig, kan inte ha varit roligt! Nåväl. Ryggsäck ska jag ha. Det blir nog skor också, även om Jerry tycker att jag inte ska skaffa skor, eftersom att jag har skor... jag tänker dock att dessa är springskor. Det behövs annan stötdämpning och annat stöd i trekking-skor. Ska ju ändå inte köpa några kängor. Snarare vanliga pjuck. Finns ju för typ 300kr. Det kan gå.

Ikväll blir det lite fest hos Ricko, för hon fyller åååår, Grattis på 21-årsdagen!!! Det verkar som om festligheterna fortsätter hela natten lång, men jag är verkligen inte på humör för det. Inte förrns jag har allt när det gäller resan under kontroll!

Såg förövrigt De feta åren är förbi (SvD, lol.. jaja.) och Den tredje mannen igår. Kan rekommenderas. Båda två. Heja heja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar