25 oktober 2009

Söndagsregn.

Idag är det mulet. Det småregnar. Det är faktiskt fridfullt och mysigt! Helt otroligt. Ska snart ta mig till Biblioteket för att sitta där och plugga... Har salstenta, eller dugga som det kallas?, på onsdag morgon! Åså massa annat att ta tag i. Åker till Kanada om två månader! Nyss var det tre. Tiden går fort. Relativt iallafall. För två månader är ju ändå ganska länge. Men med ekvationen att varje vecka är tre dagar så bordet det ju gå på typ en månad... hehe. Jag är nyfiken på hur det blir! I K-land alltså. Men jag får ju bara veta om jag åker dit. Life is crazy weird. Jag är iallafall inte uppe bland molnen och svävar som jag var för en månad sedan... men han behöver bara säga några få ord så är jag uppe i det blå - på nytt! Just nu kan jag bara fokusera på alla faktorer som gör att det absolut inte borde bli något... och mina 'hjärte-väktare' är i högsta beredskap. Nåväl, biblioteket nu. Sedan hem - någon slags mat? och hallonpaj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar