27 oktober 2009

Okoncentrerad.

Mwah. Igår när jag kom hem var det bara att röja undan, äta, och sedan kom min 'hyresvärd' på hallonpaj! Därefter skulle jag plugga... men istället skrev jag med den pojke jag gillar nu och den pojke jag gillade förut i två timmar vardera! Båda konversationerna var väldigt bra... kanske främst den sista. Den kändes som en ny start. Dock tänker jag väl lite väl mycket på saker som rör dessa två personer idag! Sitter hursomhelst och försöker plugga till provet imorgon. Dock vet jag inte om jag pluggar på rätt saker, om jag pluggar på fel så blir det väl inget vidare imorgon... Hursomhelst är jag 'on time' när det gäller uppsatsen som ska in nästa fredag! Det känns skönt. Är inte tio år efter, som jag var på förra. Vill ha tillbaka den, så jag kan göra om den helt och fullständigt! Jag är så inte-stollt-alls över den! Rawr. Usch, jag behöver nog en kram... en björnkram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar