10 oktober 2009

Plugghelg.

Jag var paranoid helt i onödan. Vilken tur! Note to self; sluta över-analysera allt! Nu behöver jag verkligen komma igång med plugget. Eftersom att uppsatsen i ena kursen är mer brådskande vill jag ju hellre plugga historia. Har trots allt några hundra sidor kvar att läsa. Å andra sidan måste jag ha en promenad, samt behöver handla! Klockan är redan tre på eftermiddagen. Hur skall jag lägga upp dettaaaaa? Var på en fest igår, det var nice! Till klockan ett bara, men det var jag hade planerat. Ibland är det trevligt att inte planera saker, men om jag gör något med en bra inställning och har bestämt en deadline för något så bör jag följa den! T ex när det gäller att säga upp sig från sitt jobb, att börja plugga, att vara färdig med en uppsats... att städaaaa... gå hem etc. Jag övar mig på att bli bättre på att lyssna till mig själv och vad jag vill. För det är jag inte alltid så värst bra på. Hursomhelst... vad är planen för idag? Mat måste man ju ha. Kan vänta med storhandling till imorgon kanske. Måste få en promenad. Luft luft luft! Nåväl. Det blir nog bra i slutändan. Heppåre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar