12 september 2009

Lördag.

Scheisse, dagarna går så sjukt fort! Det var ju helg nyss! Igår och idag har jag varit lite offbeat känner jag. Även om det inte är speciellt mycket tid som går åt att lära känna nya människor i skolan så tar de timmarna man ägnar åt detta en hel del tid. Så mycket nya intryck, detaljer att minnas, namn att minnas samt repetition av sin egen historia. Tillslut går det point blank ibland. Ibland vill man mest att någon ska komma och pausa hela händelsen och typ sätta en gloria (elller vadsomhelst) över de människor som kommer vara av betydelse i ens eget liv senare under studietiden. Både på ett bra sätt och ett dåligt sätt. Iofs är det väl kanske bäst att bara ge alla en chans, det finns mycket kvar att lära i livet, många fördomar att bli av med osv. Men ibland orkar man ju bara inte. Allt har sin tid.
Som sagt är jag lite off-beat idag, men det är nog inte mer än vanlig 'berg-o-dalbana'. Dock blir det nog lite bus med Sabi ikväll, thihi. Vad vi nu hittar på. Som tur är har hon tagit tag i 'festfixandet' för idag... så jag följer snällt med, haha. Det jag känner för just nu är att äta kex och se på True Blood. Dock vet jag att om jag fortsätter kommer jag inte sluta... och jag måste plugga! Så det är lika bra att inte börja alls... Nåväl. Blir spännande att se vad denna dag har att ge! Over and Out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar