13 september 2009

Debaser.

Igår bar det av ut till Debaser! Vi kom fem minuter innan vi hade behövt betala *phew*. Tss. Det var roligt iallafall! När jag inte har varit ute och dansat på ett tag så blir det ju alltid extra-roligt att dansa, jäh. En liten 'hoppetossa' blir jag på dansgolvet, hehe. Tycker även att det är helt fantastiskt att jag bor en kvarts promenad ifrån Möllan och Folkets Park där i princip alla uteställen jag någonsin kommer vilja gå till ligger! Så skönt att slippa planera att 'hinna med den och den bussen'. Vet inte varför jag skaffade busskort denna månaden. Helt onödigt! Nästa månad blir det bara ett rabattkort. Man lär sig något varje dag. Nu är det nog dags för mig att ta tag i läsningen. Academic Writing eller Contemporary History? Tror nog det senare... det är roligare ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar