20 januari 2010

Dooown.

Igår kom jag hem - hem - till Malmö! Det var fantastiskt. Jag var lycklig när jag ställde mig i hissen. Lycklig när jag kom hem! Idag har det förbytts med "back to normal"-ångesten. Luften har väl gått ur, men det är nog inte så konstigt... Vi hade första lektionen idag. Den var lång. Ganska tråkig. Inget nytt. Det verkade som om de flesta klasskompisarna var sega och ingen var sådär jättesocial. Det var då inte jag iallafall. Men det kommer, det kommer... Nu är det att packa upp ordentligt som gäller. Börja plugga inför nästa lektion. Fast jag sparar nog det till förmiddagen imorgon. Tänker göra hallonpaj snart! Fast min roomie kommer nog inte hem ikväll, så då får väl någon annan komma och äta den med mig... Ska försöka köpa säng idag också. Hur ska det gå till egentligen? Mwah. Saknar att ha någon nära. Får hitta någon ny här i Malmö. Finns det några? Pojkar alltså. Tsk Tsk. Kan ju alltid gå och handla på ÖB annars. Fylla upp bönförrådet. Woho! Icke-sammanhängande inlägg här. Bäst jag gör något annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar